WOW!3,000 jutawan hasil jualan langsung di Malaysia.

Friday, November 27, 2009

Cara Buat Duit sebenarnya SENANG

kalau tahu rahsianya!

PENDEKATAN BARU UNTUK BERJAYA




Bertahun lamanya peserta berat Olimpik tidak mampu mengangkat beban lebih dari 500 pound.Tiada siapa yang boleh .Mereka melakukan 499.1/2 pound.Tiada siapa yang boleh.
Tetapi,pada tahun 1970,Alexis dari Rusia telah menangkat 501 pound.Sebulan selapas itu,3 orang lagi berjaya menangkat 500 pound.Redding dari Belgium mengangkat lebih dari 500 pound.Seorang Ameraka,Ken pentera melakukan lebih 500.Sebelum kemudian,seorang lagi Rusia mengangkat lebih dari 500.Sekarang rekod adalah 564 pound.






Kebenaran pada perkara yang sama juga berlaku pada acara larian 100 meter Olimpik.Bertahun lamanya,tiada siapa boleh berlari 100 meter di bawah paras kurang 10 saat.Kemudian,seseorang telah memecah rekod kelajuan dan selepas itu,ramai peserta 100 meter Olimpik yang dapat memecahkan rekod 10 saat.


APA YANG BERLAKU?

Seperti yang anda boleh lihat,tiada yang mustahil.Anda hanya perlukan PENDEKATAN BARU.Kepada peserta Olimpik,ia bermakna pendekatan baru di dalam latihan.Kepada kami,ia bermakna pendekatan baru kepada cara kami mengendalikan perniagaan.Jika anda terus melakukan perkara yang sama,anda akan mendapat keputusan yang sama.Jika anda mahu keputusan yang berbeza,anda perlukan PENDEKATAN BARU.
NETWORK MARKETING + ONLINE MARKETING = $,$$$,$$$!