WOW!3,000 jutawan hasil jualan langsung di Malaysia.

Saturday, November 28, 2009

BERSAMA INI SAYA BERJANJI



>SAYA AKAN MULA HIDUP PADA HARI INI,
Saya akan berhenti menyalahkan orang lain

di atas kelemahan.kesalahan dan kegagalan saya,
Saya akan menghadapi segala masalah,halangan
dan rintangan sebagai cabaran yang mesti
di hadapi untuk saya BERJAYA,
Saya akan mencapai MATALAMAT saya melalui
khidmat yang jujur dan ikhlas.
Saya akan menyayangi seluruh masyarakat saya.


>BERSAMA INI SAYA AKAN BERDOA
KEPADA TUHAN:-
Untuk memberikan saya keberanian
menghadapi masalah,
Untuk menyedarkan bahawa saya ada
kebolehan yang luarbiasa,
Untuk menghindarkan saya dari
perasaan tamak,
Untuk mula hidup BERDIKARI.


>BERMULA SEKARANG ADALAH MENJADI
HAK SAYA:-
Untuk tegak berdiri;untuk merasa
megah dan berani,
Untuk berfikir dan bertindak sendiri,
untuk menikmati kehidupan,untuk
menghadapi hidup penuh tekad dan
rendah hati untuk mengatakan

" AKHIRNYA AKU BERJAYA "